2017
Zakázka 6/2017 Rámcová smlouva o obchodní spolupráci - dodávání kancelářských potřeb
Zakázka č.: 6/2017
Termín oznámení dne: 8. 11. 2017
Platnost oznámení do: 15. 11. 2017 do 15.30 hod.
Předmět zakázky: Rámcová smlouva o obchodní spolupráci - dodávání kancelářských potřeb:
Název | Počet kusů |
Euroobaly (balení po 100 ks) | 20 |
Euroobaly ESSELTE (balení po 100 ks) | 30 |
Kostka lepená na jedné straně 8,5 x 8,5 x 4 cm | 45 |
Obálky bílé samolepící C6 (114x162 mm) 8Og balení po 1000 ks | 1 balení |
Obálky bílé samolepící DL (110x220 mm) 80 g balení po 1000 ks | 1 balení |
Obálky bílé samolepící C5 (162 x 229 mm) 80 g balení po 1000 ks | 1 balení |
Obálky bílé samolepící C4 (229 x 324 mm) 90 g balení po 250 ks | 1 balení |
Obálky sulfitové s křížovým dnem (250x353 mm) | 50 |
Kartonový pořadač A4, hřbet 75 mm balení po 20 ks | 2 balení |
Papírový rozlišovač (pruh do pořadačů) balení po 100 ks | červený | 2 balení |
| žlutý | 2 balení |
Závěsný papírový rychlovazač formát A4 – balení 50 ks | žlutý | 1 balení |
zelený | 1 balení |
modrý | 1 balení |
PP rychlovazač závěsný plastový s přední transparentní stranou. (Papír. proužek pro označení) formát A4 balení po 10 ks | červený | 10 balení |
modrý | 10 balení |
zelený | 10 balení |
žlutý | 10 balení |
Prešpánové desky s chlopněmi A4 balení po 20 ks | červená | 2 balení |
žlutá | 2 balení |
modrá | 2 balení |
zelená | 2 balení |
Obal „L“ PVC barevný zakládací formát A4 síla 150 um balení 10 ks | červená | 10 balení |
modrá | 10 balení |
zelená | 10 balení |
žlutá | 10 balení |
Desky prešpánové s gumou A4 balení 20 ks | červené | 1 balení |
modré | 1 balení |
zelené | 1 balení |
žluté | 1 balení |
Lepidlo tuhé – tyčinka 15 g | 50 ks |
Izolepa transparentní 48 mm návin 66 m | 10 ks |
Opravný lak Blanco Fluid ředitelný vodou | 40 ks |
Drátky do sešívaček 24/6 balení 1000 ks | 20 ks |
Dopisní spony 28 mm balení po 100 ks | 50 ks |
Aktové spony 50 mm po 75 ks | 10 ks |
Aktové spony 75 mm po 25 ks | 10 ks |
Připínáčky mapové ve tvaru kuželu – 25 ks v krabičce | 10 ks |
Špendlíky mapové s barevnou kulatou hlavičkou – 100 ks/krabička | 30 ks |
Připínáčky barevné – 100 ks/krabička | 40 ks |
Špendlíky s kovovou hlavičkou – 200 ks/krabička | 40 ks |
Kuličková tužka s modrou náplní (max. Kč 15,-/ks) | 60 ks |
Kuličková tužka s červenou náplní (max. Kč 15,-/ks) | 40 ks |
Mikrotužka plastová s gumovým úchopem a pryží, tuha 0,5 mm | 50 ks |
Finepen – popisovač – šířka stopy 0,4 mm | modrý | 60 ks |
černý | 60 ks |
červený | 60 ks |
zelený | 60 ks |
Sada fixů (6 barev) | 50 ks |
Sada fixů pro psaní na bílé tabule (sada 4 barev) | 10 ks |
Jumbo fix modrý | 40 ks |
Jumbo fix červený | 40 ks |
Jumbo fix zelený | 40 ks |
Měkká guma pro grafitové tužky | 50 ks |
Křída hranatá 12x12 mm barevná – sada po 12 ks | 35 ks |
Křída bílá hranatá – balení po 100 ks | 15 ks |
Razítková barva pro samobarvící razítka Trodat černá | 1 ks |
Hadr na podlahu – tkaná textilie – světlá barva | 50 ks |
Prachovka jemná flanelová | 50 ks |
Utěrka z mikrovlákna 40 x 40 cm | 50 ks |
Motouz | balení po 6 rolích |
Kancelářský papír bílý A4/80 gm² | krabice po 5 balících/500 ks |
Zakázka bude realizována v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny.
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 235090730
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah dodávky. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz eventuelně do schránky školy umístěné na dveřích hlavního vchodu.
Mgr. Jana Kindlová
ředitelka školy
Zakázka 2/2017 Vybavení tříd výškově stavitelným nábytkem
Zakázka č.: 2/2017
Termín oznámení dne: 23. 6. 2017
Platnost oznámení do: 30. 6. 2017 do 15.30 hod
Předmět zakázky:
Lavice dvoumístná, výškově nastavitelná vel. 4-6 s pevnou pracovní deskou 130x50-55 cm z materiálu LTD s litou polyuretanovou hranou v přírodním dřevěném dezénu s povrchem odolným proti oděru. Přestavění výšky lavice bez použití nářadí. Všechny hrany jsou zaoblené. Lavice jsou opatřeny odkládacími košíky, po stranách kovové háčky, kovové konstrukce na lyžinách s plastovými koncovkami opatřenými rektifikacemi pro vyrovnání nerovnosti podlahy. (Je-li konstrukce vybavena oporou pro nohy, výška opory od země musí být min. 20 cm. Opora nohou není podmínkou.)
Počet 2 kusy barva červená
Židle žákovská stohovatelná výškově stavitelná vel. 4-6, malý sedák a opěrák. Kovová konstrukce je svařena z plochooválných profilů s lyžinami opatřenými plastovými koncovkami.
Počet 57 kusů barva červená
Židle žákovská stohovatelná výškově stavitelná vel. 5-7, velký sedák a opěrák. Kovová konstrukce je svařena z plochooválných profilů s lyžinami opatřenými plastovými koncovkami.
Počet 34 kusů barva červená, 2 kusy barva žlutá
Lavice dvoumístná, výškově nastavitelná vel. 5-7 s pevnou pracovní deskou 130x50-55 cm z materiálu LTD s litou polyuretanovou hranou v přírodním dřevěném dezénu s povrchem odolným proti oděru. Přestavění výšky lavice bez použití nářadí. Všechny hrany jsou zaoblené. Lavice jsou opatřeny odkládacími košíky, po stranách kovové háčky, kovové konstrukce na lyžinách s plastovými koncovkami opatřenými rektifikacemi pro vyrovnání nerovnosti podlahy. (Je-li konstrukce vybavena oporou pro nohy, výška opory od země musí být min. 20 cm. Opora nohou není podmínkou.)
Počet 7 kusů barva červená
Zakázka bude zahájena 15. 7. 2017 a ukončena 19. 8. 2017 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6 tak, aby zboží bylo do školy dodáno nejpozději 19. 8. 2017. Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 80 %, doprava v ceně 10 %, dodání v termínu 10 %.
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 728819174
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Mgr. Jana Kindlová
ředitelka školy
Zakázka 3/2017 Vybavení šaten kovovými šatními skříněmi
Zakázka č.: 32/2017
Termín oznámení dne: 27. 6. 2017
Platnost oznámení do: 3. 7. 2017 do 15.30 hod
Předmět zakázky:
Kovové šatní skříně čtyřdveřové 185 x 60 x 50 cm
Konstrukce svařovaná. Dveře uzamykatelné na visací zámek, úchyty na visací zámek kovové, skříňky musí obsahovat vnitřní odkládací poličku 250 mm pod víkem dílu skříně, tyč na ramínka a 2vnitřní háčky, dveře s vnitřními kovovými panty umožňujícími otevírání dveří v úhlu 100°. Skříně budou bez nožiček s účinným větráním dle normy DIN 4547.
Počet 1 kus barva korpusu šedá a dvířek modrá.
Kovové šatní skříně šestidveřové 185 x 90 x 50 cm
Konstrukce svařovaná. Dveře uzamykatelné na visací zámek, úchyty na visací zámek kovové, skříňky musí obsahovat vnitřní odkládací poličku 250 mm pod víkem dílu skříně, tyč na ramínka a 2vnitřní háčky, dveře s vnitřními kovovými panty umožňujícími otevírání dveří v úhlu 100°. Skříně budou bez nožiček s účinným větráním dle normy DIN 4547.
Počet 12 kusů barva korpusu šedá a dvířek modrá.
Zakázka bude zahájena 15. 7. 2017 a ukončena 19. 8. 2017 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6 tak, aby zboží bylo do školy dodáno nejpozději 19. 8. 2017. Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 80 %, doprava v ceně 10 %, dodání v termínu 10 %.
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 728819174
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Mgr. Jana Kindlová
Zakázka 4/2017 Mytí oken v ZŠ Petřiny-sever
Zakázka č.: 4/2017
Termín oznámení dne: 3. 7. 2017
Platnost oznámení do: 6. 7. 2017 do 15.30 hod.
Předmět zakázky: Mytí plastových oken v celé budově + hlavní vstup
– 2788 m² (počítáno i s rámy)
Umytí žaluzií ve školní družině – rozměry 106x117 cm - 5 kusů a rozměry 106x147 cm – 5 kusů
Zakázka bude probíhat v prostorech ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6 po celý čas letních prázdnin (od 22.7. do 14. 8. 2017) s tím, že mytí oken v jednotlivých prostorech školy budou dle pokynů technického pracovníka školy. Vestibul školy, vstupní dveře školy i družiny s přilehlou chodbou od 21. 8. do 25. 8. 2017.
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria,
tj. pořizovací ceny .
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 235090730
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz eventuelně do schránky školy umístěné na dveřích hlavního vchodu.
Mgr. Jana Kindlová
ředitelka školy
Zakázka 5/2017 Zahradnické práce
Zakázka č.: 5/2017
Termín oznámení dne: 7. 8. 2017
Platnost oznámení do: 11. 8.2017 do 12.30 hod.
Předmět zakázky: Zahradnické práce – levá strana u vstupu do základní školy v rozsahu prací - řez růží, vypletí záhonů, hnojení záhonů, včetně dodaného hnojiva, mulčování záhonů tl. 5 cm, včetně dodané mulčovací kůry výběrové, doprava a přesun hmot a odvoz a likvidace bioodpadu – rozměr 0,9 x 23 m
a záhon od sousedního obytného komplexu u vstupu do základní školy v rozsahu prací - řez růží, vypletí záhonů, hnojení záhonů, včetně dodaného hnojiva, mulčování záhonů tl. 5 cm, včetně dodané mulčovací kůry výběrové, doprava a přesun hmot a odvoz a likvidace bioodpadu – rozměr 1 x 30 m
Zakázka bude zahájena 21. 8. 2017 a ukončena 28. 8. 2017 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 90 %, další kritérium 10 % dodržení termínu realizace. Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
Informace na tel.: +420 235090730
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz eventuelně do schránky školy umístěné na dveřích hlavního vchodu.
Mgr. Jana Kindlová
ředitelka školy