2022
Zakázka 1/2022 zajištění účetních služeb v ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43
Zakázka č.: 1/2021
Termín oznámení dne: 01.03.2022
Platnost oznámení do: 09.03.2022 do 20.00 hod.
Základní škola Petřiny – sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
IČ 48133795
v RES od 1.1.1993, plátce DPH
sídlem Na Okraji 305/43, 162 00 Praha 6
zastoupená ředitelkou školy Mgr. Janou Kindlovou
sídlem Na Okraji 305/43, 162 00 Praha 6
zastoupená ředitelkou školy Mgr. Janou Kindlovou
bankovní spojení: KB Praha 6 č.ú. 5538061/0100
VYPISUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA ZAJIŠTĚNÍ ÚČETNÍCH SLUŽEB
Předmět zakázky
- Vedení účetnictví příspěvkové organizace ZŠ Petřiny-sever v programu Gordic s nutnou praxí minimálně 3 roky a pojištěním odpovědnosti za škodu, znalostí finančních fondů včetně FKSP.
- Znalost vedení účetnictví v příspěvkové organizaci zřízené územně samosprávným celkem
- Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací.
- Zpracování účetní závěrky - inventura, uzávěrka dat, tvorba rozvahy, výsledovky a příloh k účetní závěrce, zpracování všech účetních a statistických výkazů
- Uplatňování DPH ve škole, včetně jeho účtování (nutná znalost zákona o DPH)
- Zajišťování styku s bankami, bezhotovostního styku
- Korespondence, komunikace s úřady, odběrateli, dodavateli (písemně, elektronicky i datovou schránkou)
- Zpracování účetních dat na úrovni středisek a zdrojů
- Tvorba a vyhodnocování finančních plánů
- Účtování podle rozpočtové skladby, účtování bankovních účtů - KB (platby-stravné, družina, ostatní a FKSP)
- Příprava podkladů pro měsíční závěrky a čtvrtletních rozborů
- Účtování v oblasti majetku - odpisy, převody, zařazování, odepisování a sestavování odpisového plánu
- Znalost zadávání a vyúčtování dotací
- Zpracování roční závěrky včetně daňového přiznání
- Osobní předání min. 1x měsíčně
- Vyhotovení faktur, vedení jejich evidence a plateb
- Vedení dokladové inventarizace, její zpracování a sestavení roční inventarizace
- Další úkony související s vedením účetnictví školské příspěvkové organizace
- Pojištění odpovědnosti za škodu
Požadavky:
- Vypořádání inventurních rozdílů (manka a škody)
- Příprava podkladů pro uzavírání hospodářských smluv a sledování jejich plnění
- Vedení knihy došlých faktur, přehledů o provedených platbách a úhradách
- Věcná kontrola na všech účetních dokladech
- Vedení dokladů v elektronickém systému řídící kontroly CROSEUS
Zadavatel zakázky
Základní škola Petřiny – sever, Na Okraji 43, Praha 6
Doba plnění
Od 21.3. 2022
Termín odevzdání nabídek
Do 9.3..2022 na adresu školy osobně, prostřednictvím DS, e-mailem nebo poštou v zalepené obálce. S nápisem „Výběrové řízení“
Nabídka bude obsahovat nabídku účetních prací a cenu za práce podle poptávky.
Platební podmínky
ZŠ Petřiny-sever je plátcem DPH.
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“. Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH i s DPH a uvede výši DPH. Uchazeč nemůže vyžadovat dodatečné zvýšení cenové nabídky.
Výběr zakázky
Výběr zakázky se uskuteční do 10.03.2022.
Uchazeči budou vyrozuměni o výsledku řízení e-mailem nejpozději 11.03.2022
Smlouva
Smlouva bude vystavena do 15.03.2022
Kritéria pro hodnocení nabídek
- Cena 80%
- Místo plnění (u zákazníka či mimo) 10%
- Délka praxe v oboru 10%
Odpovědná osoba za zadání zakázky
Mgr. Jana Kindlová ředitelka základní školy Petřiny-sever, Na Okraji 43/305, Praha 6
Tel: 728819174
Email: j.kindlova@zspetriny.cz
Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Kindlová ředitelka základní školy Petřiny-sever, Na Okraji 43/305, Praha 6
Tel: 728819174
Email: j.kindlova@zspetriny.cz
V Praze dne: 01.03.2022 Mgr. Jana Kindlová ředitelka školy
Zakázka 1/2022 zajištění účetních služeb v ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43
Zakázka č.: 1/2021
Termín oznámení dne: 01.03.2022
Platnost oznámení do: 09.03.2022 do 20.00 hod.
Základní škola Petřiny – sever, Na Okraji 43, Praha 6
IČ 48133795
IČ 48133795
v RES od 1.1.1993, plátce DPH
sídlem Na Okraji 305/43, 162 00 Praha 6
zastoupená ředitelkou školy Mgr. Janou Kindlovou
sídlem Na Okraji 305/43, 162 00 Praha 6
zastoupená ředitelkou školy Mgr. Janou Kindlovou
bankovní spojení: KB Praha 6 č.ú. 5538061/0100
VYPISUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA ZAJIŠTĚNÍ ÚČETNÍCH SLUŽEB
Předmět zakázky
- Vedení účetnictví příspěvkové organizace ZŠ Petřiny-sever v programu Gordic s nutnou praxí minimálně 3 roky a pojištěním odpovědnosti za škodu, znalostí finančních fondů včetně FKSP.
- Znalost vedení účetnictví v příspěvkové organizaci zřízené územně samosprávným celkem
- Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací.
- Zpracování účetní závěrky - inventura, uzávěrka dat, tvorba rozvahy, výsledovky a příloh k účetní závěrce, zpracování všech účetních a statistických výkazů
- Uplatňování DPH ve škole, včetně jeho účtování (nutná znalost zákona o DPH)
- Zajišťování styku s bankami, bezhotovostního styku
- Korespondence, komunikace s úřady, odběrateli, dodavateli (písemně, elektronicky i datovou schránkou)
- Zpracování účetních dat na úrovni středisek a zdrojů
- Tvorba a vyhodnocování finančních plánů
- Účtování podle rozpočtové skladby, účtování bankovních účtů - KB (platby-stravné, družina, ostatní a FKSP)
- Příprava podkladů pro měsíční závěrky a čtvrtletních rozborů
- Účtování v oblasti majetku - odpisy, převody, zařazování, odepisování a sestavování odpisového plánu
- Znalost zadávání a vyúčtování dotací
- Zpracování roční závěrky včetně daňového přiznání
- Osobní předání min. 1x měsíčně
- Vyhotovení faktur, vedení jejich evidence a plateb
- Vedení dokladové inventarizace, její zpracování a sestavení roční inventarizace
- Další úkony související s vedením účetnictví školské příspěvkové organizace
- Pojištění odpovědnosti za škodu
Požadavky:
- Vypořádání inventurních rozdílů (manka a škody)
- Příprava podkladů pro uzavírání hospodářských smluv a sledování jejich plnění
- Vedení knihy došlých faktur, přehledů o provedených platbách a úhradách
- Věcná kontrola na všech účetních dokladech
- Vedení dokladů v elektronickém systému řídící kontroly CROSEUS
Zadavatel zakázky
Základní škola Petřiny – sever, Na Okraji 43, Praha 6
Doba plnění
Od 21.3. 2022
Termín odevzdání nabídek
Do 9.3..2022 na adresu školy osobně, prostřednictvím DS, e-mailem nebo poštou v zalepené obálce. S nápisem „Výběrové řízení“
Nabídka bude obsahovat nabídku účetních prací a cenu za práce podle poptávky.
Platební podmínky
ZŠ Petřiny-sever je plátcem DPH.
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“. Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH i s DPH a uvede výši DPH. Uchazeč nemůže vyžadovat dodatečné zvýšení cenové nabídky.
Výběr zakázky
Výběr zakázky se uskuteční do 10.03.2022.
Uchazeči budou vyrozuměni o výsledku řízení e-mailem nejpozději 11.03.2022
Smlouva
Smlouva bude vystavena do 15.03.2022
Kritéria pro hodnocení nabídek
- Cena 80%
- Místo plnění (u zákazníka či mimo) 10%
- Délka praxe v oboru 10%
Odpovědná osoba za zadání zakázky
Mgr. Jana Kindlová ředitelka základní školy Petřiny-sever, Na Okraji 43/305, Praha 6
Tel: 728819174
Email: j.kindlova@zspetriny.cz
Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Kindlová ředitelka základní školy Petřiny-sever, Na Okraji 43/305, Praha 6
Tel: 728819174
Email: j.kindlova@zspetriny.cz
V Praze dne: 01.03.2022 Mgr. Jana Kindlová ředitelka školy